بیمارستان سلماس باز هم فاجعه ساز شد!
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 104
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 347
:: بازدید سال : 1009
:: بازدید کلی : 70714
نویسنده : فاضل اذرشاد-احمدتابان-م.حسینی
یک شنبه 12 مهر 1394

 دوزن جوان طی هفته گذشته در بیمارستان سلماس بدلیل عدم حضور پزشک متخصص وقصور وی باخونریزی وپارگی شدید رحم در آستانه مرگ قرار گرفتند
پزشک مزبور که انکال روز عید بود به جای حضور سرموقع برای انجام عمل سزارین؛ عصر هنگام جهت عمل هیسترکتومی (بیرون آوردن رحم ازبدن) راهی بیمارستان شد تا زن جوان بیست ساله (مهری...) تاپایان عمر خویش عقیم بماند و دچار نقص عضو گردد
این بیمار دوروز تمام در بیمارستان برای زایمان بستری بوده است(از اول مهرماه سالجاری) و در روز مبارک عید قربان که بخش زایمان پس از 48 ساعت ناامید از زایمان طبیعی او بوده اند به دستور پزشک آماده که کارهای عید رابهانه میکند وبه هیچ قیمتی حاضر به خراب کردن روز خود نیست تحت اینداکشن شدید (به مدت دوساعت) قرار میگیرد و با پارگی وحشتناک رحم در داخل بدن تا چند قدمی مرگ پیش می رود!
هفت روز بعد زن جوان دیگری (اثمر ... 34 ساله) بخاطر باز شدن بخیه های محل رحم به همان سرنوشت شوم مبتلا میشود ! این در حالی است که در چند ماه گذشته قصورات پزشکی در این بیمازستان به قدر ی افزایش یافته است که باعث نگرانی جدی مردم گردیده است درمیان این قصورات علاوه بر مرگ یک مورد مادر که متاسفانه به دلیل بی اطلاعی رییس شبکه این شهرستان ابتدائا تکذیب گردید وبخاظر فقر مالی وفرهنگی خانواده بیمار بی نتیجه ماند چندین مورد مرگ نوزاد به دلیل اهمال وسهل انگاری در رسیدگی به زائو که منجر به خفگی نوزاد گردیده گزارش شده است(یکمورد مربوط به همسر کاظم موسوی).
از دیگر سو جادارد وزارت محترم بهداشت ودرمان به جا ی دادن پز مدیریت زابل به مردم سلماس در باره فرار بیکباره 15 پزشک متخصص از این شهرستان که دردوره مدیریت فعلی بیمارستان بوقوع پیوسته توضیح دهد؟ و مردم راقانع سازند مرگ نوزاد دو ماهه در هنگام ختنه دراین بیمارستان , مرگ بیمار ارتوپدی در هنگام گچ گیری! زن جوان 25ساله (بعد ازعمل کیسه صفرا) که پس از تزریق مخدر در بخش اتفاق افتاد ومرگ رزن دیگر بخاطر خونریزی پس از عمل ... وموارد دیگر که از حوصله این مقال بیرون بوده همه وهمه در طی این مدت محدود که با فراری دادن پزشکان حاذق و مبرز از سلماس همزمان بوده است تماما اتفاقی بوده و فقط وفقط خود بیماران محترم در مرگ خویش مقصر بوده و تشکیلات درمان سلماس هیچ تقصیری نداشته است !!!
گفتنی است بیمارستان سلماس در 40 روز گذشته با 4 اتاق عمل تنها وتنها با یک پزشک بیهوشی به صورت شبانه روزی بیمار پذیرفته است و پزشک بیهوشی دیگر که همسر رییس محترم بیمارستان است درغیبت بوده اند! وعلیرغم همه اینها در سال گذشته با ورود پزشک بیهوشی جدید که بومی سلماس بود مخالفت گردیده است!
 گفتنی است امکانات بیمارستان سلماس نسبت به سال 70(20سال پیش) تا 70 درصد افت کرده است؟؟؟؟؟


آفتاب سلماس نمایش آزادی تفکر واندیشه

:: برچسب‌ها: بیمارستان سلماس , فاجعه , نقص عضو , مدیریت فعلی ,
:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
آفتاب سلماس مقدم شما همشهریان را گرامی میدارد.ما همراه شما باگامهائی بلند؛ در آرزوی شکوفائی سلماس ؛ ازجای برخاسته ایم و بااعتقاد به وجود زمینه های شایسته شهرمان برای توسعه ؛ رشد و پویائی؛ هم کلامتان خواهیم بود
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
هاست لینوکس cpanel
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آفتاب سلماس و آدرس aftabsalmas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.